Pagal kokius kriterijus vertinti?

 

Klausimas. Pagal kokius kriterijus vertinti mokinių darbus mokyklos\miesto(rajono) etapuose?

Atsakymas. Remiantis LMIO taisyklėmis vertinimo kriterijus šiuose etapuose parenka etapo vertinimo komisija. Žemiau pateiktos rekomendacijos nėra privalomos šių etapų vertinimo komisijoms.


Mes rekomenduotume vertinant darbus apsvarstyti tokius kriterijus:

  • Teoriniam uždaviniui
    • argumentaciją, t.y.  ar mokinys tik pateikia atsakymą ar paaiškina kaip jį gauna
    • sprendimo teisingumą
    • dalinį teisingumą – jeigu sprendimas nėra teisingas, tačiau  sprendime yra gerų  idėjų, jis turėtų už tai gauti taškų
    • aprašymo aiškumą 
  • Praktiniams uždaviniams
    • Idėjos aprašymą (iki 20% taškų)
      • idėjos teisingumą
      • idėjos efektyvumą
        • šiuose etapuose neefektyvūs, bet teisingi sprendimai turėtų surinkti visus taškus už testus. 
        • efektyvius sprendimus nuo neefektyvių galima atskirti vertinant idėją arba programos tekstą
      • idėjos suprantamumas
      • ne kiekvienam šių etapų uždaviniui tikslinga vertinti idėjas
        • jei sprendimo idėja labai paprasta, tuomet sunku bus objektyviai įvertinti
    • Testavimo rezultatus (iki 100% taškų)
      • taškai už testus paskirstomi vienodai, o neesant tokios galimybės testų su aukštesniu numeriu įvertis vienu tašku didesnis
      • vertinimo sistema vertina griežtai ir dėl labai nedidelės klaidos mokinys gali prarasti nemažai balų
      • esant nedidelėms klaidoms programoje (pvz. mokinys ne ta tvarka išvedė rezultatus) rekomenduotume 
        • ištaisyti klaidą programoje, 
        • iš naujo ištestuoti mokinio sprendimą 
        • pagal klaidos dydį nuspręsti keliais taškais sumažinti gautą įvertinimą
        • ypatingai rekomenduotume tai daryti, jei dėl nedidelės klaidos varžybų sistema mokinio darbą įvertino 0
    • Programos teksto įvertinimas (iki 60% taškų)
      • algoritmo ir programos logiškumas ir efektyvumas
      • programavimo stilius
        • logiškas ir suprantamas teksto dėstymas
        • logiški kintamųjų vardai
        • programos skaidymas į atskiras dalis
      • programos teksto įvertinimas gali dalinai pakeisti testavimo rezultatus
        • jei mokinys nėra pratęs naudotis testavimo sistema ir duomenis/rezultatus įveda laisvai
        • jei mokinys už testus gavo labai mažai arba 0, o vertinant programos tekstą matyti, kad jo darbas vertas daugiau

Komentarai

Naujas komentaras

Tekstas: Koks miesto, kuriame vyko BOI'2014 metais, pavadinimas? (žr. logotipą šone) Jūsų vardas:

Komentarų nėra

%title

%date2
%text

Kalendorius

Kovas 2019

Pir Ant Tre Ket Pen Šeš Sek
25 26 27 28 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Penktadienis, kovo 22 d.

Ateinantys renginiai

LMIO'2019 Šalies etapo baigiamoji dalis

2019-03-29 iki 04-01
Nemenčinės Gedimino gimnazija

BOI


BOI


IOI


IOI

IOI'2016